Skuteczne działania promocyjne wymagają zróżnicowania wykorzystywanych narzędzi i gadżetów reklamowych. Obok licznych produktów reklamowych, jednym z często stosowanych rozwiązań w marketingu bezpośrednim są stojaki reklamowe.
Marketingowa efektywność stojaków reklamowych wynika przede wszystkim z różnicowanych możliwości ich wykorzystania. Są one rozwiązaniem, które można stosować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz danej firmy. Ich ogromna uniwersalność sprawia, iż są one narzędziem, dzięki któremu możliwe jest promowanie usług z różnych branż. Równie skutecznie mogą być one wykorzystywane przez banki, urzędy pocztowe, jak i restauracje czy sklepy.
Poprzez stojaki reklamowe, dana firma może efektywnie informować o swojej ofercie i w sposób atrakcyjny prezentować promocje i sezonowe okazje. Jest to więc szczególnie dobre rozwiązanie dla przedsiębiorstw usługowych, gdyż mogą one na takiej tablicy zamieszczać informacje o produkcie, który w danym dniu jest w promocji.
Popularność stojaków wynika także z ich ogromnej funkcjonalności. Bardzo łatwo i szybko można je bowiem wynieść przed dany lokal i analogicznie – równie szybko wnieść przed jego zamknięciem. Funkcjonalność ta dotyczy również faktu, iż można stawiać je nie tylko na zewnątrz lokalu, ale również w jego wnętrzu. Jest to szczególnie ważne w przypadku galerii handlowych, gdzie mieści się wiele lokali różnych przedsiębiorstw.
Ponadto stojaki reklamowe są dostępne w różnych kształtach i rozmiarach, przez co można je swobodnie dostosowywać do swoich potrzeb i oczekiwań. Jednak do zastosowania zewnętrznego poleca się stojaki obustronne, które są cięższe i bardziej odporne na wiatr. Są więc idealnym narzędziem do promowania usług danego lokalu lub przedsiębiorstwa. Najpopularniejsze rozmiar tychże narzędzie to powierzchnia użytkowa w formatach kartki A2, A3 lub A4 oraz wysokość pomiędzy 80 a 150cm. Najczęściej wykonuje się je z metalu, drewna, plastiku lub innego tworzywa sztucznego.
Sprawdź stojaki reklamowe w SIP Krosno.