banner
Biznes

Reklamy LED

Nie od dzisiaj wiadomo, że reklama jest bardzo ważna. Dawniej nie było zbytniego wyboru, do dyspozycji były głównie bilbordy, plakaty, szyldy i inne statyczne reklamy. Oczywiście, spełniały one swoje zadanie, jednak posiadały kilka wad. Między innymi problemem był fakt, iż były one statyczne, a treść z czasem stawała się nieinteresująca dla potencjalnych odbiorców. Powodowało to konieczność częstego ich zmieniania co generowało niepotrzebne koszta.

Z biegiem czasu pojawiły się jednak nowe sposoby promocji na zewnątrz, czyli na otwartej przestrzeni. Dobra alternatywą dla starych sposobów promocji w mieście są reklama LED. Występują one przeważnie w dwóch formach. Pierwsze to wielkie ekran, które pozwalały na wyświetlanie zarówno treści reklamy w formie tekstowej, ale również graficznej. Druga, natomiast jest nieco mniejsza, przez co i tańsza, ale za to pozwala jedynie na wyświetlenie tekstu i prostych grafik.

Alternatywnym rozwiązaniem które jest równie skuteczne, ale zupełnie z innej kategorii są infokioski. Spotkać można je rozsiane w rożnych miejscach. Skupiają na sobie dużo uwagi, bowiem wciąż są nowością. Dlatego też warto wykorzystywać ten fakt i reklamy.

Innym dobrym sposobem skupienia uwagi odbiorcy na reklamie jest urozmaicenie wyświetlanych przez ekrany treści o przydatne informacje. Dla przykładu może, to być godzina, data, ale nawet temperatura powietrza. Takie funkcje chodź proste sprawiają, że przechodnie zatrzymują się i czytają przekaz reklamy czekając, na przykład aż zobaczą jaka jest obecnie temperatura. Dzięki temu zapoznają się z treścią reklamy którą normalnie mogliby ominąć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *