Znana i ceniona firma z sektora odzieżowego Italian Fashion, stworzyła swój nowy sklep internetowy. Obecna struktura sprzedażowa, pozwala w wygodny sposób przeglądać bogatą ofertę, dostosowaną także do urządzeń mobilnych. Wszystko za sprawą rozbudowanej platformy sprzedażowej Magento 2 oraz integracji z systemem SAP ERP.
Italian Fashion jest polską, rodzinną firmą, która posiada bogate doświadczenie w zakresie produkcji i sprzedaży wysokiej jakości odzieży. Oferta sklepu obejmuje bieliznę damską, męską, dziecięcą oraz wygodną odzież domową, a także skarpety i rajstopy. Produkty podzielone są na kategorie, co w szybki i łatwy sposób pozwala znaleźć dany artykuł.
Chcąc w jak najlepszy sposób zaprezentować ofertę produktową, a także usprawnić cały proces sprzedażowy, Klient postanowił wdrożyć nowy sklep internetowy italianfashion.pl z dwoma wersjami językowymi. Cała struktura, opiera się o popularną platformę sprzedażową Magento 2. Oferuje ona szerokie możliwości funkcjonalne z korzyścią dla właściciela jak i klientów. Wdrożone mechanizmy automatyzują proces dodawania i aktualizacji informacji produktowych. Natomiast dla konsumentów dostępna jest m.in. zaawansowana opcja filtrowania artykułów.
Znakomitym udogodnieniem jest koszyk typu One step, który skraca etap finalizacji zamówienia do jednej strony. Usprawnia to bardzo cały proces zakupowy, gdzie klient ma od razu podgląd na wszystkie parametry zamówienia.
Na płynny proces sprzedaży, będą miały także wpływ wygodne metody dostawy, za którymi stoją wdrożone systemy płatności i dobra współpraca kurierska.
Rozbudowany system powiadomień, który funkcjonuje w nowym sklepie internetowym, umożliwia klientom komfortowe śledzenie paczki i otrzymanie informacjo o jej statusie poprzez sms.
Biorąc pod uwagę potrzeby Klienta, Ideo wdrożyło w sklepie rozbudowany system rabatowy. Oparty jest on na kilku rodzajach promocji i zniżek oraz karcie stałego klienta. Udostępnienie takiej opcji w ramach systemu, umożliwia łączenie w koszyku kilku bieżących promocji.
W celu lepszej obsługi klienta, sklep internetowy na Magento 2 zintegrowano z live chat Zendesk, a za skuteczną promocję odpowiada m.in. integracja z Facebook i Google Ads. Natomiast rozbudowane konto użytkownika, umożliwia m.in. kontrolę zamówień, elektroniczne generowanie zwrotów czy ocenę produktów.
Za cały projekt i dalszą rozbudowę sklepu odpowiada firma Ideo. Nowa odsłona italianfashion.pl oparta o Magento 2, pozwoli w wygodny sposób zarządzać sklepem i rozwijać go o nowe funkcjonalności. Wszystkie działania przyniosą wartość dodatnią dla sklepu jak i klientów.