To, co najbardziej chyba frustruje i sprawia internautom najwięcej problemów w sklepach internetowych, to brak możliwości fizycznego obejrzenia produktu, przetestowania go, dotknięcia czy powąchania, namacalnego obcowania z towarem, na który chcą nierzadko przeznaczyć dość pokaźną sumę pieniędzy.
Często okazuje się, że zamiast upragnionych i starannie wyselekcjonowanych produktów, klient otrzymuje klasyczny bubel lub w ogóle omija go okazja otrzymania jakiegokolwiek produktu, ponieważ trafił na nieuczciwego cyber-sprzedawcę. Takie praktyki są obecnie dość często spotykane w sieci i praktycznie nie ma żadnej kontroli nad tego rodzaju procederem. Zniesienie bariery pozwalającej na wcześniejsze sprawdzenie i przetestowanie produktu byłoby rewolucyjną zmianą w funkcjonowaniu handlu elektronicznego. Na szczęście teraz wszyscy kupujący w Internecie mają taką możliwość dzięki nowemu portalowi – GdzieObejrze.pl.
Na rewolucyjny pomysł wpadli założyciele portalu GdzieObejrze.pl, którego podstawowym założeniem jest możliwość pokazania klientowi, gdzie w sieci lub w najbliższej okolicy, w pobliżu miejsca zamieszkania, może przed zakupem fizycznie obejrzeć interesujący go towar oraz w asortymencie których sklepów taki produkt się znajduje. Rewolucyjny serwis, należący do firmy E-Idea, łączy w sobie dwa, jakże odrębne światy – świat elektronicznych oraz stacjonarnych punktów handlowych. GdzieObejrze.pl swą ofertę kieruje zarówno do e-sklepów podbijających rynek internetowy, jak i tradycyjnych punktów handlowych, by mogły zaprezentować swoje produkty w jednym, konkretnym cyber-miejscu.
Platforma zaprasza do współpracy jedynie sklepy, które posiadają towar na własnym składzie magazynowym, co jest gwarantem tego, że produkt na pewno istnieje i może bez problemu trafić do rąk klienta. Celem portalu jest udostępnienie klientowi szybkiego i prostego w obsłudze narzędzia, które pozwala na łatwe dotarcie do interesującego go produktu lub usługi, bez potrzeby marnowania czasu na wielogodzinne przeszukiwanie setek stron internetowych sklepów oraz osobistego odwiedzania sklepów stacjonarnych. Konsument natychmiast dowie się, gdzie dokładnie będzie mógł obejrzeć interesujący do towar, a także, co ciekawe, poprzez panel administracyjny uzyska możliwość bezpośredniego umówienia się na prezentację towaru ze sprzedawcą.
Przykład innowacyjnego portalu GdzieObejrze.pl pokazuje, jak efektywnie można połączyć tradycję z nowoczesnością, wdrażając coś unikalnego i nowoczesnego dla obopólnej korzyści. Zyskują tutaj wszyscy – właściciele sklepów opartych o tradycyjny model sprzedaży, sprzedawcy internetowi, ale przede wszystkim profity czerpią klienci, dla których czasy kupowanie przysłowiowego kota w worku odeszły w tym momencie do lamusa.