Jak podaje Gemius SA, większość osób kupujących produkty za pośrednictwem Internetu, robi to przede wszystkim ze względu na niższą cenę towarów, komfort oraz bezpłatne dostawy. Zdecydowanym minusem dla internautów w tej formie robienia zakupów jest głównie problem z uzyskaniem odpowiedniej informacji na temat określonego produktu, co sprawia, że coraz częściej przed zakupem online chcą oni sprawdzić dany produkt w sklepie stacjonarnym. Teraz jest to o wiele bardziej możliwe oraz wygodne, dzięki nowo powstałej platformie GdzieObejrze.pl.
Jak wynika z badań, ponad 22% internautów ma problem ze znalezieniem określonego produktu zarówno w sieci, jak i w sklepach stacjonarnych. Natomiast ponad 15% użytkowników cyberprzestrzeni ma trudności z uzyskaniem informacji na temat określonego sklepu, towaru czy też sposobu przeprowadzenia transakcji.
Ułatwieniem w codziennym korzystaniu z e-sklepów oraz sklepów stacjonarnych okazuje się być innowacyjny i unikatowy na rynku portal GdzieObejrze.pl. Serwis powstał w wyniku gruntownej i przemyślanej analizy rynku e-commerce oraz tradycyjnego rynku wymiany handlowej w Polsce. Platforma skupia w swym obszarze zarówno sklepy internetowe, jak i stacjonarne. Dzięki projektowi klient otrzymuje możliwość szybkiego sprawdzenia, gdzie najbliżej względem swojego położenia może obejrzeć interesujący go produkt.
Oryginalnym i niezwykle pomocnym dla użytkowników serwisu ułatwieniem jest możliwość skorzystania z usługi prezentacji na żywo konkretnego produktu. Poprzez aplikację internauta może umówić się z przedstawicielem danego sklepu na dogodny termin prezentacji towaru, który go najbardziej interesuje. Usługa powiadomienia z panelu aplikacji o zbliżającej się dacie umówionego spotkania poinformuje o tym zarówno klienta, jak i sprzedawcę, przez co taka prezentacja na pewno dojdzie do skutku.
Projekt GdzieObejrze.pl proponuje swe usługi wyłącznie sklepom posiadającym aktualną bazę produktów znajdujących się na ich stanie magazynowym, co gwarantuje klientowi, że towar będzie zawsze dostępny dla niego zarówno w Internecie, jak i w sklepie stacjonarnym. Pozwala to zaprzyjaźnionym z portalem sklepom w dotarciu do jeszcze większej klienteli, jaką jest na pewno społeczność internetowa.